Rendi rajaauto


auto24ringi ametlikuks rajaautoks on tõenäoliselt viimase aja parim sportauto Toyota GT86. Vaata, millise hinnagu andis Jeremy Clarkson Top Geari saates Toyota GT86-le SIIT

Lisaks on võimalik rentida rajaseades BMW325. Teenuse osutajaks on TT Motorsport.

Rendihinnad sisaldavad:

-auto kasutamist
-instruktaaži
-kõiki kulumaterjale

TEENUSE HIND

TOYOTA GT86
  3 ringi (9,6km)
50€
OSTA
  5 ringi (16km)
65€
OSTA
  Vaba kilometraaž
4,62€/km

  Inimstopper     100€
OSTA
  Nano-Endurance     120€
OSTA
  SuperLap     100€
OSTA
  Vormel 1 kvalifikatsioon     180€
OSTA
  Piiratud omavastutus
20€
OSTA

BMW 325
  3 ringi (9,6km)
45€

  5 ringi (16km)
59€

  Vaba kilometraaž
4,2€/km

  Inimstopper       92€

  Nano-Endurance     115€

  SuperLap     104€

  Vormel 1 kvalifikatsioon     170€

  Piiratud omavastutus
20€

*Toodud hinnad kehtivad ühe osaleja kohta ja sisaldavad käibemaksu
*Võidusõidupakettide puhul on grupi minimaalne suurus 3 inimest


VÕIDUSÕIDUPAKETTIDE KIRJELDUSED

"Inimstopper"

Võistlejad sõidavad Toyota GT86 -ga "5 ringi" tutvumiseks ja harjutamiseks (treeningsõit). Pärast "5  ringi" sõitmist öeldakse sõiduinstruktori poolt ette konkreetne ringiaeg, mida võistlejad peavad ilma ajavõtuseadmeid kasutamata järgneva ajavõturingi jooksul võimalikult täpselt tabama. Ajavõturing sõidetakse selliselt, et kõik osalejad sõidavad ühe soojendusringi, ühe ajavõturingi ja ühe mahatuleku-/jahutusringi.

Paremusjärjestus selgitatakse vastavalt sellele, kelle ajavõturingi aeg oli kõige lähedasem määratud ringiajale.

"Nano-Endurance"

Võistlejad sõidavad Toyota GT86-ga   „5 ringi” tutvumiseks ja harjutamiseks (treeningsõit). Pärast treeningsõidu sõitmist sõidavad kõik osalejad uuesti „5 ringi” (Nano-Endurance). Paremusjärjestus selgitatakse kolme kiire ringi (Nano-Endurance) koguaja  järgi. Nano-Endurance’i stardijärjekorra määrab treeningsõidu parim ring, alustavad aeglasemad osalejad.

"SuperLap"

Võistlejad sõidavad Toyota GT86-ga „5 ringi” tutvumiseks ja harjutamiseks (treeningsõit). Pärast „5 ringi” sõitmist sõidavad kõik osalejad ühe soojendusringi, ühe ajavõturingi (nn SuperLap) ja ühe mahatuleku-/jahutusringi.

Paremusjärjestus selgitatakse SuperLapi aja järgi. SuperLapi stardijärjekorra määrab treeningsõidu parim ring, alustavad aeglasemad osalejad.

"Vormel 1 kvalifikatsioon"

Võistlus sarnaneb ülesehituselt Vormel 1 kvalifikatsioonisõitudega, kus iga sessiooni käigus langevad konkurentsist välja aeglasemad sõitjad. Võistlus koosneb kolmest sõiduvoorust. Igas sõiduvoorus sõidavad osalejad 5 ringi. Teise sõiduvooru pääsevad edasi need sõitjad, kes on parimate ringiaegade alusel moodustatava edetabeli esimeses pooles. Teisest sõiduvoorust kolmandasse ehk finaalvooru pääsevad omakorda edasi sõitjad, kes on teise sõiduvooru parimate ringiaegade alusel moodustatava edetabeli esimeses pooles.

Selleks, et kõik võistlustel osalejad saaksid samapalju sõita, saavad ka teise ja kolmandasse sõiduvooru mittepääsenud osalejad siiski voorudes osalejatega samal ajal sõita, kuid neil ei mõõdeta ringiaegasid.

Võistluse käigus sõidavad seega kõik osalejad kolmel korral 5 ringi, st kokku on iga osaleja rajal 15 ringi (ca 47 km).

TEENUSE TINGIMUSED

*Toodud hinnad kehtivad ühe osaleja kohta ja sisaldavad käibemaksu.
*Toyota GT86 on sõitmiseks saadaval hooajaliselt mai kuu algusest oktoobri lõpuni, kui ilmad lubavad.
*Rendihinnas ei sisaldu omavastutuse piiramine ega ajavõtuseadme rent.
*Sõidu esimene ring on alati soojendusring ja viimane ring on alati jahutusring.
*Broneeringu aeg on indikatiivne, kuivõrd sõitmine toimub ringrajal 30-minutiliste sessioonide kaupa eraldi autodele ja mootorratastele, millest tulenevalt võib teie broneeringuaeg nihkuda hilisemaks.
*Rajaoperaator jätab endale õiguse muuta hinnakirja etteteatamiseta.

RAJAL SÕITMISE TINGIMUSED JA EESKIRJAD
RAJALSÕIDU MEELESPEA



AUTO FAKTID

Toyota GT86

kubatuur 2l

Võimsus 200hj (147kw) 

Kiirendus 0-100 km/h 8,2 sek

Auto mass 1230 kg

Tippkiirus 210 km/h

Tagavedu