Valik kuulutusi

RSSUUDISED

Porsche toetab Paul Aroni tänavust hooaega

Porsche toetab Paul Aroni tänavust hooaega

Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...

Uus ja soodne Dacia Spring: vaata, kui palju see Eestis maksab

Uus ja soodne Dacia Spring: vaata, kui palju see Eestis maksab(11)

Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...

Äpitaksodega põhjustatakse tavataksodest palju rohkem liiklusõnnetusi

Äpitaksodega põhjustatakse tavataksodest palju rohkem liiklusõnnetusi(11)

Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt põhjustati mullu liiklusõnnetusi veerandiga kõigist äpitaksodest, lisaks põhjustati äpitaksodega kaks korda rohkem liikluskindlustuse juhtumeid kui ...

Uus Mercedes-Benz G-klass jätkab ajaloolist edulugu

Uus Mercedes-Benz G-klass jätkab ajaloolist edulugu(16)

1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite ...

Uue põlvkonna Volkswagen Tiguan jõudis Eestisse

Uue põlvkonna Volkswagen Tiguan jõudis Eestisse(3)

Tiguan on täna Volkswageni üks kõige edukamaid mudeleid ja hiljuti jõudis Eestisse selle uus kolmas põlvkond. Lisaks turboga varustatud diiselmootorile (TDI) ja kerghübriid-bensiinimootorile (eTSI) on uus ...

Mazda MX-30 R-EV - auto24 proovisõit

Mazda MX-30 R-EV - auto24 proovisõit(9)

Ega meil Mazda MX-30-le toona muud väga ette heita polnudki kui seda, et Mazda insenerid olid otsustanud nende esimesele elektriautole suhteliselt väikese akupaki paigutada ja seetõttu jäi ka auto ...

Eestis esimest korda toimuv X-triali MM-etapp tuleb Tallinnasse

Eestis esimest korda toimuv X-triali MM-etapp tuleb Tallinnasse

26. oktoobril peetakse Unibet Arenal vaatemängulise X-Trial’i maailmameistrivõistluste etapp, mis toob siinse publiku ette ala absoluutse maailma paremiku. Triali maailmatippe on Tallinnasse meelitatud juba ...

 
Dacia avalikustas uue Dusteri hinnad Eestis

Dacia avalikustas uue Dusteri hinnad Eestis(9)

2010. aastal turule toodud ja 2017. aastal uuendatud Dusterist tuleb turule uus mudel, mis jätkab juba sissetallatud rada, pakkudes mõistliku hinnaga ja nüüd veelgi ruumikamat linnadžiipi, mida on võimalik ...

BMW Neue Klasse X sportmaastur töötab ka akupangana

BMW Neue Klasse X sportmaastur töötab ka akupangana(7)

BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank. ...

Kia EV9 - auto24 proovisõit

Kia EV9 - auto24 proovisõit(26)

Kia kõige uuem lipulaev on täiselektriline ja suur.. seitsmekohaline linnamaastur.

Tallinna Vabaduse väljaku ääres saab sellel nädalal tasuta parkida

Tallinna Vabaduse väljaku ääres saab sellel nädalal tasuta parkida(6)

Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a. “Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...

Ford F-150 Raptor - auto24 proovisõit

Ford F-150 Raptor - auto24 proovisõit(38)

Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor. 

Motoexotica tuleb 20. juubeli puhul läbi aegade sisukaima väljapanekuga

Motoexotica tuleb 20. juubeli puhul läbi aegade sisukaima väljapanekuga

Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...

Eesti turu suurim valik eri sõidukeid koondus Auto Bassadonesse

Eesti turu suurim valik eri sõidukeid koondus Auto Bassadonesse

Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...

Veel uudiseid

FOORUMID

  • Tallinna metroomaks (17)Aru ma ei taipa, et kui jutt käib kergmetroost, siis osad inimesed hakkavad rääkima hoopis tunnelite kaevamisest. Siin on link tasuta lugemiseks, mis puudutab sama teemat. https://www.err.ee/1609304040/kaunissaare-tallinna-voiks-raj ada-kergmetroo Tsiteerin: # Kui inimesed kuulevad metroost, siis arvatakse, et me räägime kuskil tunneli # sügavustes liikuvatest rongidest. Tegelikkuses metrood võiks vaadelda # ikkagi sellisena, et tegemist on muust liiklusest eraldatud ühistranspordiga. Kas ta # on nüüd maa all maa peal estakaadil, siis seal tegelikult ei olegi vahet. Oluline on # see, et seal ei ole autoliiklust, seal ei ole jalakäijaid, seal ei ole foore, ristmikke. Konkreetne näide: # Minul on konkreetne 2/5 näide, siis soovmõeldakse see "olematu tõenäosusega # lotovõiduks". Enda väiteid aga esitletakse kui ümberlükkamatuid fakte. Üksikjuhtumeid ei saa niimoodi üldistada. Numbrite keeles tähendaks see, et ühistransport feilib 40% juhtudest. Ei ole ju nii, keegi ei kasutaks sellist ühistransporti. Kui oleksid 5 päeva asemel vajanud transporti ainult nendel kahel päeval, kas siis on õigus väita, et trammid feilivad Tallinnas 100% juhtudest? Minul pole näiteks viimase 100 ühistranspordi kasutamiskorra juures olnud ühtegi probleemi. Aga viimasel 5 korral Tallinnas käies istusin kõik korrad ummikutes (sest kastiratta kandevõimest raskemate-pikemate asjade vedamisel on valikud piiratud ja paratamatult maksaks ka nii kõrget maksu ummikutes osalemise eest kui küsitakse). Mäng statistikaga vs "statistikaga" käib tegelikult valikute pärast, et kas saame peagi kraesse üha suuremad piirangud või leitakse inimeste liikumisvajadusele efektiivsemad alternatiivid. Mida paremat välja pakud? Nõustun igati 63amg kommentaariga. Vaatame peeglisse, me oleme kahaneva rahvaarvuga väljasurev rahvusriik, sest inimesed ei taha/väärtusta lapsi ega peresid (loe: numbriliselt on positiivsesse iibesse panustajad vähemuses). Igasugune suurem investeering on siiski pikaajaline. Siit tekibki küsimus, et kui praegu on Tallinn väikene linn, siis selleks ajaks, kui see uus ühistranspordiprojekt ükskord tööle hakkaks, kui palju sel hetkel siin inimesi transporti üldse vajab? Jah, võibolla rohkem, aga ka see saab tulla ainult (riigisisese või -välise) sisserände arvelt. Aga seegi on soovunelm, tõenäoliselt elab vähem ja siis vähendatakse vähemate inimeste tõttu ka praegusi trammi-trolli-bussiliine märgatavalt (halduskulud per capita). Ma ei näe siin üldse muud lahendust peale efektiivsuse tõstmise. Mis oleksid selles paremad alternatiivid kergmetroole? See suudaks asendada päris suures mahus praegusi liikumisvajadusi ja ka olemasolevaid liine, osaliselt ka kattuks nendega. Panen siia ka ühe pildi, mis näitab suurepäraselt ära, mis on Eesti regionaalpoliitikaga valesti ja miks on meil üldse tekkinud nii ajuvabad probleemid vaatamata väikesele rahvaarvule. Lihtsalt võrdluseks, kuidas on mujal.
  • Liiga hooliv ülevaatus ja tüv meeste võim (19)Asjakohane foto ka siia. Minu arust ei ole veel lähiaastalgi sellises seisus põhi ohtlik kellelegi. Või mis arvate, kallid lugejad? Kruvikeeraja plekist läbi ei läinud ja kandevtala on pinnapealselt roostega. Eesti oludes vältimatu, kahjuks.
  • 15:19Tallinna metroomaks (17)
  • 15:02Rool (9) Saab
  • 14:33Suverehv mis kestaks (19)
  • 13:28Kässari teema (148)
  • 09:10teie arvamus uutest teedest. (550)
  • 20:22Elektriautode roheökomöko offtopik: CO2, kliima, p (1626)
  • 01:49Elektriauto mõttekus ja ELMO (7234)